Pytanie

sobota, 23 lutego 2013

Usprawiedliwienie xo

    Czesc ! Jestem u moich znajomych specjalnie, zeby napisac wam z tableta (ktorego nie za bardzo ogarniam, bo jest jakis pro) no zeby wam oznajmic ze gdy wrocilam z połowinek okazalo się że nie mam laptopa. Moj kochany wujek zepsul swojego i na taki piekny weekend zabral mi go -.- a jeszcze bardziej irytuje mnie to ze o tym nie wiedziałam a w ten tydz specjalnie tak dla siebie ograniczałam kompa zeby w na weekend sobie posiedziec i dupa ,jutro go odzyskam ale nie obiecuje ze od razu wrzuce rozzial . Mianowicie to MAM PYTANIE ! Czy checie zeby Harry z Louise, juz ze soba zaczeli na powaznie i zeby jak najszybciej wszystko bylo fajnie , czy moge zrobic ze sprawy sie fajnie pokomplikuja a na koniec Wyczekiwany HAPPY END ktorego w poprzednim blogu sie nie doczekaliscie . SORRY za moje przynudzajace notki ale musze sie jakos usprawiedliwic xoxoxox zaczela sie trasa i modest juz zaczal dzialac ! To jest chore mysli ze sie nie domyslimy jak zabrania im WSPÓLNIE SPIEWAC AHAHAHHA TO JEST ŻAŁOSNE .                                                         Wstawilabym fajnego arta ale jak juz wspominialam nie jestem u siebie

8 komentarzy:

  1. Z 'komplikacjami' będzie ciekawszy . ; )
    Ale ten skończ ... :))
    + Wrzuć rozdział jak najwcześniej ; ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Noo wiem wiem. A przecierz poprzedni też Skoczylam :p. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam nic przeciwko komplikacjom xD... Tylko nie za duże :p... No i liczę że gdzieś pojawi się scena +18 :Dheheh... Dawaj szybko następny

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekamy na nowy rozdział :D I z komplikacjami będzie ciekawiej.. a no i to 18+ też by się przydało hah <:

    OdpowiedzUsuń
  5. Długo jeszcze kochanie ?? :D...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, jestem okropna. przepraszam. W niedziele. xX

    OdpowiedzUsuń
  7. Co chwilę sprawdzam czy jest nowy rozdział, aww kocham tego bloga, dawaj jak najszybciej nowy rozdział :3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału (:

    OdpowiedzUsuń